kolmapäev, 12. juuni 2013

Hõissaa matemaatika...

Ma peaks kohe ära mainima, et minusugune on iga matemaatika õpetaja õudusunenägu.
Ma olen kohanud kolme ja peale mõningast pingutust nende poolt, mulle midagi selgeks teha, on nad ikkagi loobunud ja mulle armulised number kolmed kinkinud :) Tänan siinkohal ;)
Koristamine nõuab head matemaatilist taipu. Kui seda ei pea niivõrd jagama puhastusteenindaja, siis juhendaja või juht kohe kindlasti.
Inimesed ju räägivad numbrite keeles, peale mõningate erandite on kõik siin ilmas mõõdetav numbrites, kas siis ajas või rahas. Üks mõjutab teist.
Koristamises on mõlemad väga tähtsad. Esimese asjana kui minna oma teenust müüma, küsitakse numbreid.
Selleks, et siis tumma näoga mitte passima jääda, peab olema kodutöö tehtud. Just nagu koolis :)

Võtsin esmaspäeval ette esmapilgul ühe lihtsa ülesande, milleks oli optimaalsete koristuskulude arvutamine. Sättisin ennast mõnusalt diivanisse, võtsin sülle arvuti, vasakule käele sättisin ruudulise paberi ja paremale käele kalkulaatori. Olin valmis vaadanud kõik vaja mineva info ja töö võis alata. Vaatasin õpikust näidis ülesannet ja ausalt need numbrid seal  naersid mu üle, mõeldes omas peas, et kas see rumaluke arvab tõesti, et see siin on nii lihtne.
Peale pingutusi öösel kella üheni, andsin alla (al. hommik on õhtust targem). Teisel õhtul pöördusin sõbranna poole, asi lõppes sellega et kella üheks oli meil mõlemal täielik numbriallergia :)
Aga me vähemalt jõudsime tulemuseni. Hommikul pannes kõiki neid asju kokku sain aru, et piltlikult läbisin kurvilise ja puu juurikatest kubiseva tee selg ees :) Ma küll komistasin aga päris kukkunud ei ole.
Töö on tehtud ja tulemus on rahuldav.
Kokkuvõttes julgus kasvas ja olen nüüd valmis juba uuesti kõik selle ette võtma, aga seekord teadmisega, et ma saan selle tehtud.
Sama palju kui kõik on mõõdetav numbrites, on kõik see saavutatav tahtmisega.

Parimate soovidega
Kai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar