teisipäev, 28. mai 2013

Koristamine, see on ju imelihtne :)


Mis värk mul selle koristamisega on?
Mulle meeldib puhtus ja kord, erinevatel eluperioodidel olen ka koristajana töötanud. Mulle meeldib selle ameti küllaltki vaikne iseloom, omaette tegutsemine ja erinevate vahendite ning tarvikute katsetamine.

Selleni, et hakata ise oma rida ja rada looma selles valdkonnas, jõudsin suvel 2012. Peale eriliselt ebameeldivat kogemust ühes suuremas majutusettevõttes, istudes sõbranna trepil, ütlesin suured sõnad: "Ma teen ISE...".

Sealt see idanema hakkas. 

Esialgu hoidsin oma ideed kaua vaka all (Kõigepealt munen ja siis kaagutan). Panin vaikselt paika oma tegevusplaani, uurisin võimalike koolituste kohta, tutvusin turuga ning hakkasin tasapisi pihta. (Tasa sõuan kaugele jõuan).

Nonniiiiiii :D Esimesel koristus-teemalisel koolitusel jõudsin kiirelt tõdemuseni, et ilmselt tuleks endisele tööandjale raha tehtud töö eest tagastada. Mulle sai selgeks, et ma ei tea koristamisest mitte midagi :)
Mida rohkem ma istusin ja kuulasin oma suurepärast koolitajat (kelle entusiasm ja usk oma tehtavasse töösse, olid lihtsalt imetlusväärsed), seda enam sai mul selgeks kui palju ma veel õppima pean :) Sain aina uuesti ja uuesti selles veenduda!

PS! Sorts ja Törts ei ole mõõtühikud ;)

Kai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar